we weren't born to follow - bon jovi!

nisse & simba, inga linslusar direkt ;)
en nöjd ellen åkte hem från skolan idag med både svenskauppsats inlämnad och spanskaredovisning avklarad, samt hållit i en idrottslektion tillsammans med bästa vännen som blev mycket lyckad och vi fick våra kära klasskamrater precis till det stadiet vi ville nå.. gråtandes på golvet, perfekt! nu har dom fått motion så det heter duga dom rackarna ;)
hände även något helt (för mig, jonte & linnea) väldigt ovanligt today.. vi var alldeles klara med ekonomikapitlet (!!!!) så våran 2 timmars lektion blev plötsligt väldigt kort och vi gick till älskade café istället! bättre upp så ropade cafétanten ut "gratis kaffe!!" amazing! den koppen höll mig vaken hela bussresan hem :)
ikväll ska jag till fina linnea och ha filmmaraton! blir en himla bra fredagskväll/natt! ♥
åh ni skulle ha sett alldeles nyss förresten.. min tjocka katt simba brukar hoppa upp på fönsterbrädan utanför köket när han vill in, men nu är den täckt med is.. så istället blir det att han hoppar upp, halkar in i fönstret med en himla smäll och sen ramlar tillbaka ner på backen igen! HAHAHA jag dör det ser så galet kul ut när en svart hårboll dundrar in i fönstret! ,) mina katter är allt bra goa & jag har en känsla av att min vovve kommer bli .. unik! mihi
men på riktigt.. jag skulle gå under utan mina katter! crazycatlady speaking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0