te amo

min allra bästa ♥
hej hjärtan!
har alldeles för en stund sen följt emma ner till bussen! hade en himla bra kväll igår med prat om allt mellan himmel och jord och det är skönt att prata med någon som vet exakt vad jag går igenom ♥ sen somnade vi när klockan slagit sent, vaknade sent & startade dagen med baguetter som snälla mamma hade varit nere och köpt till oss på morgonen tihi, en glad & mumsig överraskning :)
nu har jag bokat tåg också så imorgon vid tre åker jag iväg till mussemus & tillbringar två nätter hos honom. sen på torsdag blir det hemfärd och så hoppas jag på party samma kväll haha.. hoppashoppas.
får bli ett kort inlägg för jag har himla mycket att ta tag i idag! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0