one day you'll wake up and you'll be missing me

sitter alldeles slut i soffan efter att ha kört aerobics i ett par timmar haha. elin & jag fick i uppdrag att lära ut någon slags koordinationsträning imorgon för utökad idrott. och såhär precis i sista minuten (som vanligt) så kommer vi fram till att det är lättast att göra en aerobicdans! så jag har suttit och tänkt ut en koreografi & lärt in den, letat passande låt osv osv hela dagen. men nu är det klart och måste säga att det blev hejdundrande bra! för att inte vara dansare så äre klart godkänt haha :)
nu väntar jag på att mamma ska komma hem från dalarna för det är lite tomt på females här i huset. hela helgen har både amanda & mamma varit borta så det har bara varit jag, dadda & johan!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan du inte lägga in några videobloggar?? Skulle ju så gärna vilja höra av din röst igen. Och då när du endå håller på så skulle jag inte ha något emit om du lade upp dansen hehe :P



Med varma kraman lilla linnea <3

2010-11-29 @ 14:15:54
Postat av: ellen

haha, jag kan ju göra ett försök någon dag ;) jasså den skulle du allt vilja se va? ;D vi får väl se :) puss på dig! <3

2010-11-29 @ 20:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0