Lilla lady - Daniel Adams-Ray

Nu är jag fitforfight för den (tydligen) iskalla vintern som väntar! Åkte in med mammsen till marieberg idag & införskaffade två nya skor eftersom mina sneakers är rätt värdelösa dessa tider.. synd för jag älskar sneakers :) Men så är dagsläget. Fick även med mig en ny bh, smycken & jeans hem!
Gårdagen spenderades hemma med filmmys, helt okej! Ikväll däremot får vi gäster så vi ska äta mummamat som pappa fixat, suuupergod efterätt som jag har fixat (!!) och ha trevligt fram till sent. Imorgon måste jag verkligen plugga till veckans geografi & spanskaprov, sen åker jag nog välförtjänt till hallsberg och stannar natten hos bästis! Förutsatt att hon kan förstås, men hoppas på det :)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0