Knock on my door and I'll let you in

Vaknade helt sjuk när pappa väckte mig vid sex. Somnade om och vaknade vid 13.00 i stället haha.. då av att mamma tyckte det var dags att pallra sig upp, annars hade jag nog sovit ännu längre.
Men usch, har haft ont i huvudet och halsen hela dagen och är genomförkyld! Dock har jag gjort lite nytta och tagit tag i plugg.. känner ändå att jag måste släpa mig till skolan imorgon för att inte hamna efter! åh vad jag önskar att jag inte hade valt en plugglinje ibland.
Menmen, för att muntra upp lite så ska jag visa bilder på valpisarna (iiiih) som jag fick direkt efter att dom ploppat ut.

Är dom inte helt sjukt söta? Tikarna ligger på rosa filtar och hanarna på blå. Underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0