crowd is calling

var alldeles död när jag åkte hem från skolan idag, somnade på bussen & har ett svagt minne av att jag drömde någonting så hoppas för allt i världen att jag inte pratade i sömnen som jag brukar göra när jag drömmer, det vore himla pinsamt.. hoppade av vid mammis jobb & slängde i mig en hel drös av pepparkakor i väntan på att hon skulle bli klar så vi kunde åka hem!
sen har hela dagen bestått av plugg i mängder, svenskauppsatsen är alldeles snart avklarad & spanskaredovisningen får fanimej duga. så nu ska jag bara luta mig tillbaka resten av kvällen och vara nöjd haha. har förresten hemskaste träningsvärken i magen också så det gör ont varje gång jag skrattar, nyser eller hostar! menmen, vad gör man inte för att hålla figuren? höhö. sen ringde en snubbe alldeles nyss också..
- hallå det är ellen!
- ja hej, är det susanne jag talar med?
- ehm nä.. det var ju då ellen.
- aha.
undrar vad han tänkte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0