örebrotripp/fotbollsmatch

Sovmorgon till 12.25, en lektion & sen en tripp till örebro med syster, Jocke, Jeje & Sanna. Mihi vi hade riktigt kul och jag köpte hem lite nya grejor, b.la två supersöta nagellack för bara 39 kr, en gryymt söt bikini, ny navelpiercing, rfsuprodukter m.m! Helt okey & rätt bra köp actuallyyy.
Efter örebrotrippen hoppa jag & Sanna av i skyllberg och kollade på grabbarnas fotbollsmatch.. tror det kosta att gå in men Sannis & jag sa bara hejhej och gick förbi.. hm. Dom kollade lite knäppt på oss efteråt ;) Matchen slutade oavgjort så det var väl inte så kul.. eller ah, hade varit roligare om dom vunnit :)
Nu ska jag plocka lite disk, hoppa in i duschen och fundera på om jag ska ta sovmorgon imorrn eller inte.

godnatt darlings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0