like today never happened

du är min bästa, min allra allra bästa ♥


Ibland är det bara för kul när folk pratar högt utan att tänka på vem som hör. Guu så ni gjorde bort er idag tjejer.. jag undrar vem det är som har svårigheter egentligen.
Men åh.. det var verkligen tråkigt för mej, för att inte tala om hur svårt det var.
Jag tänker inte gå in på vad som har hänt här på bloggen för usch så personligt det är. Men ja.. det som står det står & dom som vet dom vet.
Hade min redovisning idag & den gick som smort. Kollade inte en enda gång på stödorden som jag hade skrivit upp *stolt* så jag hoppas på ett bra engelskabetyg nu. Efter det hade jag bara en lektion och sen blev det iväg till stallet trots ösregn.. men kände att jag verkligen behövde en stund med min underbara Roxane då hon är den enda som alltid får mig på bra humör igen ♥ Var dock helt genomblöt när jag gick på bussen och jag kunde krama regnet ur håret och bilda en liten pöl på sätet brevid hihi.
Nu sitter jag hemma i min kära fotölj och njuter av att jag har en pluggfri kväll! ååh så skönt det ska bli att bara göra annat en stund, kolla film osv.
Gosa förresten en stund med bebis förut, iiih va söt hon är :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0