it's a beautiful world

Hejhallå!
Kilade till skolan i morse helt opepp på näringsläraprov.. hade verkligen inte pluggat något alls men jag tror det gick rätt hyfsat iaf hihi. Sen lång rast fram till 12 då idrotten började. Jag, Jonathan, Linnea & några orienterare bestämde oss för att kika på 3ornas konsert i aulan från 11.00! Dock var det sådär (kan nog garantera att ingen av dom som stod på scen läser min blogg) och jag tyckte bara att en av dom sjöng bra om jag ska vara ärlig. Menmen, kul grej i vilket fall och Jonte & johan busa till det lite där inne också för en grej hihi.

Idrotten blev till att spela fotboll & huu så varmt det var! Solen stekte som sjutton när man sprang omkring. Sen hade vi faktiskt inga fler lektioner. Eller.. naturkunskap men vi fick ta hem och jobba (y) Så min dag var rätt najs om jag får sägat, och det får jag ju här på min blogg ;)

Efter skolan åkte jag som vanligt till stallet & jag blev alldeles lycklig när jag såg en fölis i hagen! åååh lilla bebis kom inatt så hon var helt ny :') underbart. Red dressyr på Roxane som även hon var mer intresserad av bebben än att arbeta haha.. men det gick ändå.
Kom hem rätt tidigt & har sen några timmar tillbaka jobbat på min redovisning imorrn! Gjort en skitsnygg pp & pluggat in texten som bara den - nu SKA den sitta. Åååh jag vill verkligen ha mitt MVG i engelska A.. hoppashoppas.

Bättre bilder kommer forsure!

helt otroligt vad dom små liven är söta! kom gärna med namnförslag också. hästmamma heter julia & hästpappa belltino :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0