god damn you're beautiful

for the days I can't see your eyes, I don't even want to open mine..
you make me smile smile smile :*


 
Gjorde fetaste spanskaprovet idag och ajsingen.. det var sjukt svårt :( Fick dock upp humöret igen när jag kom till stallet! Niklas lät mig köra traktor och WOAW det gjorde min dag hihihi , så grymt kul :D Sen red jag dressyr med min älskade polle och hon var riktigt fin! Åh nu är det hemska provet bortsuddat :')

Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis och sen kolla igenom lite matte inför morgondagens kursprov! Har iaf räknat ut att det är typ 16 skoldagar kvar.. ååh inte långt kvar till sommarlovets älskvärda dagar och härliga människor nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0