Come here, come closer

Hittade sötaste bilderna här på datan! haha, om inte så roligaste! Willow & Jessica ;)





Sitter i soffan och myser framför tvn med mamma & pappa! Vi kollar på talang och norrmannen var ju för kul hihi. Han ser verkligen ut som en riktig norrman också! Äppelkinder, mörkt hår och blå ögon.. haha. Började skratta lite och mamma responsa "ellen, skratta inte! han är norsk!" ;)
ANYWAAY. Jag är så väldigt väldigt taggad nu för imorrn ska jag tävla wihu! Det är verkligen great att jag har fått tillbaka min tävlingsskalle nu! Var på tiden. Och det är första utetävlingen för i år också, ännu bättre! bara vädret är på min sida vill säga :)
Hoppade lite idag och det gick awesome, Roxane var taggat och pigg men kontrollerbar! Precis så ska det vara. Nu har jag fixat i ordning alla grejor inför imorrn. Sadel, träns, senskydd, strykkappor, grimmor, extraträns, täcken, skor, chaps, sporrar, spö, ridhjälm, säkerhetsväst, byxor, skjorta, kavaj, handskar, nummerlapp, hästlicens, ryttarlicens, pass.. allt är på plats :) Åh vad det är mycket att hålla reda på haha.

Nu ska jag fortsätta att kolla tv en stund och sen blir det sängen! Puuusss


Kommentarer
Postat av: Ewa

AJ! Det ser hårt ut att dunsa i backen.

Kul bilder ;-)

2010-05-20 @ 08:10:42
URL: http://saraconnemara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0