ät mig

dom är kläckta!!


MMmm sitter med ice tea & chockladboll framför kära lilla datorn och försöker plugga lite men hu.. det går bra segt. Hittar inte alls tillräcklig fakta till Chilearbetet och idrottsprovet/näringslära vill jag inte ens börja plugga på för det är så jäkla tråkigt! Åh jag fattar verkligen inte varför vi ska ha så mycket nu dom sista veckorna! Samhäll/engelska, historia, idrottsprofil, naturkunskap, nationella.. jag spyr.
Och i morgon ska vi ha friluftsdag och springa i skogen hela dagen woho. Ibland känns det som om lärarna vet precis hur dom ska göra för att få eleverna att hetsa sönder! Blir inget stall för mig i morgon heller för jag måste verkligen bli klar med skiten! :(
Oh visst ja, var med davido en stund förut & spela kubbis! Jag vann, TWICE! wohoho

Mitt liv känns inte toppat just nu.. hoppas helgen får mig på bättre tankar! den spenderas nämligen med emmapemma :)) ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0