stereo love

what happened to my past ?


Vädret toppar! Men usch vad plugg kan förstöra! Har två prov den här veckan och jag kolla nyss igenom spanskan.. blööö jag kommer faila stort! fattar ingenting av den och blandar ihop preteritum och imperfekt hela tiden! Aja.. har ju två dagar kvar att plugga så får väl ligga i.
Idag har jag varit ute och gått med ella, diesel & nugget. Niklas och Madde har kilat iväg till skidbacken i en vecka så det blir en del att sköta nu när dom är borta (: Matade kaninerna & marsvinen också.. så mockade jag innestallet + min & linneas box och strödde åt knutte & max. Burit massa vatten har jag gjort också menmen :) Imorrn är en ny dag med ungefär samma sysslor!

Nu ska jag glo lite film i guess.. sen sova & sova läääänge! På onsdag börjar skolan igen och då får jag klara mig utan jullebulle & jonte eftersom dom flydde landet. Bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0