sicktierd&längtansfull

Just nu

Suger det att vara jag
Jag blir så arg på mitt knä som vägrar att bli bra! Så fort det känns som det är på bättringsvägen så börjar det alltid göra ont igen.
Och jag vill ju rida! Jag vill sitta på min underbara häst och bara rida, som jag alltid har gjort annars! varje dag.. Och nu kan jag plötsligt inte längre? Och hur länge kommer jag inte att kunna?
Mysis red Roxane igår och jag kollade på. Det såg bra ut och så men jag kan verkligen inte låta bli att tänka att det ska ju vara jag där uppe! Jag och Roxane, min Roxane! ♥ Jag vill bli bra nu och bli frisk i benet igen. Det är fan inte kul att hoppa omkring som en retarded invalid ska ni veta :(


but it dosen't matter, it will always be you and me anyhow ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0