uppdate & matcooking

Seg uppdatering i know ! Har haft så mycket att göra men nu är det mesta över iaf. Fixade två prov igår varav ett som jag inte ens hade pluggat på.. tror det gick hem iaf & då är ja fan kung ;)
Tränade igår och det gick så sjukt grymt braaa! Roxane hoppade som jag vet inte vad.. men fortsätter hon i samma stil så kommer jag få ta flygplanskörkort haha! Och nya transporten funkade utmärkt, något av det bästa med kvällen tror ja och både pappa & jag blev helt lättade när hon gick in i den utan problem :)

Nu sitter jag ensam hemma sen några timmar tillbaka .. håller på att laga mat och väntar på att mysan ska komma. Kyckling & ris blir det och då tänker jag en aning på Julia hihi.. nog för att hon är värdelös när det gäller att koka ris ;) Sen blir det myskväll med massa film och prat! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0