touchdoooown !

you're simply the best!


Efter en lång dag på tävlingsbanan är det dundermysigt att sitta nerbäddad i soffan med lite godis & dricka.
Det var längesen jag var så nervös inför en tävling som jag var idag :o usch magen vek sej ut & in kändes det som och flera gånger ville jag bara lägga mej ner och dö.. undra varför det kändes så idag? Säkert för att det var hemmaplan och alla vet vem man är haha.
Startade klass 2, 100 cm & klass 1, 110 cm.

Resultat !
Klass 2:
gick felfri & slutade på en 4e placering av ca 45 starter! Rosett & prispengar - naaajs. Grymt nöjd med rundan och det var min & roxanes första placering också :D iiiih så glad jag blev!
Klass 1: Gick skitbra i början och roxis va kalaspepp, hur fin som helst & flög över alla hinder.. o så woops så glömmer lilla jag bort vägen ;) Så det kan gå va!

Men det är mycke skönare att det var jag som sabba och inte Roxane. Hon hoppa skitfint hela dagen så är jättenöjd med (nästan) allting! Nu taggar jag nästa helg i Karlskoga och hoppas det går lika bra då :) ♥


*prisutdelning*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0