me willow :)

Ni har sett massa bilder på Roxane på min blogg! Inte så konstigt ;) Men idag tänker jag lägga ut en hel radda bilder på min förra ponny Willow! Hon kommer lite i skymundan nu när jag har Roxane och så får det inte vara ju.. älskar henne precis lika mycket fortfarande! Hon var min första ponny och (still is) min bästa vän. Så här har ni bilder på världens sötaste lilla ponny! :) Numera är det en tjej som heter Jessica som har henne :p








det här är en av de bilderna där willow ser riktigt lycklig ut, älskar den :)

Och stunder som det kanske inte gick så bra? ;) Men jäklar vad vi skratta åt misstagen här under.. :D


här hade busponnyn precis hoppat ett hinder och bockat efter.. tror de va så iaf ;d

Och här kom iaf en av oss över hindret *stolt* ;)

Och den här bilden hamna i tidningen.. haha -.- Men ah.. vi skratta galet mycket när vi såg hur bra Linnea hade tagit kortet ;)

Sådär.. här var några kort sen ponnytiden :) Nu ska jag snart åka iväg till min nuvarande underbara storhäst ist :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0