it's just another day

   Talk to me, who do you wanna' be, lies dosen't come after trust..



Jag ogillar verkligen måndagar nu för tiden.. förut var man så inställd på att åka hem efter svenskan men nu måste man stå ut med 1 h & 15 min naturkunskap också! Och jag har fortfarande inte kommit på vitsen med att läsa det..
Aja. Hela helgen har jag suttit och pressat i matteboken! Har prov imorrn och jag är verkligen värdelös när det kommer till matematik! Uschhh.. så nu har jag försökt trimma hjärnan lite. Återstå att se om det var värt det i morgon. 
Efter att ha slöat mig igenom en skoldag så åkte jag till stallet! Där satt lilla Jennifer och väntade på att hon och jag skulle rida ut :) Hur fint som helst att rida i "vår"solen.. varmt och skönt. Efter det väntade jag medans hon smörjde sin sadel och sen åkte vi hem. In i duschen en snabbis och sen hjälpa pappi med maten (tacos , mummma) sen kom även mamma hem och hjälpte oss. 
Nu har jag kollat i matteboken ytterligare en gång och jag hoppas det sitter någorlunda iaf.. för nu ska jag slå på ett avsnitt av OTH och sen sleepa! Nightynighty sleep tighty 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0