wooopiwoop

gigantic bild på mej och smulis ♥



Underbart att vara ledig från skolan :) Vi hade inga lektioner idag så det var fritt fram att göra allt det där som man inte hinner annars..
Linnea kom in till stan igår så vi kila ner till hamnen och köpte glass, mums.. det finns verkligen ingen glass som är godaren den i askersunds hamn! :) Nere i hamnen träffa vi martin, johan och david också. johan och david skulle till samma möte som mig och nea sen så vi sällskapa med dom.
Efter mötesgrejen åkte vi hem till nea och spela kubbis woho! Hade massa kul hela kvällen och imorse när vi vaknade var det klarblå himmel och 20+ , liiiiiiike a lot. Nu har vi solat hela förmiddagen, ridit och grejer!
Efter stallet åkte jag och cissi iväg till rönne och köpte glass hihi.. sen åkte jag hem med bussen och träffade mysan så kila vi ner till haga och bada ;)

Nuuu ska jag ta reda på lite mer om morgondagen.. för jag tror nämligen att jag är ledig då också! yeeees älska sista skoldagarna.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Oh Ellen, du har smak för glass!(y)<3

2010-06-03 @ 18:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0