what's worth havin' around

Passar väl på att skriva några rader innan jag somnar hhihi.
Sista jobbdagen för den här veckan var det idag & det känns alldeles underbart skönt med helg! Åkte till stallet vid fem och blev nedsprungen av lilla linnea som gav mig världens sötaste kort, ett som hon själv gjort & ett som hon snott ur sin mammas affär hihi. Den ungen är för söt alltså! ♥

Inget mer att säga om dagen direkt men åh visst ja, igår var jag med linnea hem en sväng efter jobbet & stallet och kikade på hennes nya valp! så grymt söt var den och jätteliten :') busig också så fick sätta upp håret för att inte få det uppkäkat ;) glupsk liten krabat! 
Menmen. Nu ska jag nog nanna kudden tror jag, måste ju vara pigg i morgon när det är midsommar och allt! Det firas förresten vid sjön med massa grill & bad, blir kanoners! Godnatt ;)

korten från linnea :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kollar tillbaka nu, 3 år senare. Och inser att det var ganska "halvtöntigt" men det var värt det! Eftersom du blev glad! :)

2013-06-27 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0