need to get my shit together

snyggemma & jag


När jag skrev äntligen sommarlov för några dagar sen så måste jag ha ignorerat tanken sommarjobb. Jag dör långsamt & lite mer dag för dag, det är det enda jag har att säga om den saken. Kan knappt vänta tills dom här tre äckligt långa veckorna är förbi & jag kan njuta av mitt lov som alla andra ♥ menmen, pengar blir det iaf.. närmare 6000 så det är väl inte så illa? + att jag ger ut hopplektioner lite då & då så får in pengar på det också :) Fan jag kommer vara täääääääät om några veckor! Dock kommer nog pengarna gå åt rätt snabbt om det blir som planerat att åka sista minuten till rhodos i augusti, hoppashoppashoppas.. skulle behöva det så grymt mycket just nu!

I övrigt.. jag & roxis planerar att debutera 1.15 m i början av juli woho! Vi tar oss upp sakta men säkert jag & min lilla älskling med den runda gräsmagen :')
Nu ska jag ta kvällen till att reda ut saker och ting med marcus, glo lite film & sen somna och hoppas att jag får någon sömn inatt. Kunde inte somna igår pga av alla jävla tankar om skiten som vart & så väcktes jag 05.03 av en skatjävel. bajs
   hoppas alla njuter av sommaren .. hejsvejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0