lunchbreak!

Hemma på lunchrast en stund & det är enormt skönt hihi. Har precis ätit lasagne och jordgubbar, mumma :) Men ska väl snart åka tillbaka & jobba tre timmar till.. sen till stallet och rida!

För övrigt så har helgen varit grymt bra! Midsommar firades med dom bästa, lördagen spenderades i stallet och igår låg jag & emma på stranden nästan hela dagen. marcus kom ner en stund också och då badade han & jag hihi.
Jajjaaa nu ska jag stänga ner datan & kila iväg om några minuter.. fick förresten höra från mamma att mitt lilla kusinbarn felicia inte var glad på mig minsann, jag följde ju inte med dit igår så hon var skitsur haha. Men fick med en teckning hem från henne iaf aaw. Och eftersom jag fick en teckning från henne så satt jag en stund igårkväll och målade av en bild på henne, nämligen den här under.


Flisan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0