vattenring & fest i stan

sitter just nu på en bänk hemma i hallen & har nyss fixat mej. snart kilar jag vidare ner till emma & har trevligt med henne så får vi se vad vi orkar med haha! så grymt många fester i stan ikväll eftersom det är cruising.. men fy jag är så trött, inge partysug alls! :i
annnyway. idag har jag, syster & kevin kört omkring med gummiring hela morgonen & ååh så kul det var :D men nu har jag blåmärken på rumpan & sår över smalbenen.. man får ta endel smällar också hihi men det är det värt!

amanda


amanda


jag


kevin


kevin


där fick ni lite vackra bilder på oss också haha! måste säga att jag gillar kevins min på sista bilden, inte rädd nånstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0