sommarlovet börjar.. nu!



hejhåå hon som är så aktiv i sin blogg..
Men det har hänt massor under de senaste dagarna & jag har knappt varit hemma.. faktum är att det här är första morgonen på väldigt länge som jag vaknar upp själv i min egna säng. Har varit så mycket med kompisar :) Men puuh för att vakna upp å andra sidan! Mina luftrör dödar mig långsamt och jag måste vara jättenoga med mina mediciner och hela skiten nu så att jag inte åker på samma skit som för några år sedan. Menmen, jag lever än så länge och det är ju rätt positivt!

Nu har jag äntligen slutat jobba också så det här blir första veckan på mitt "sommarlov" hihi, känns dunderskönt! Amanda kommer hem snart & då ska vi kila ner till stranden, eller ah.. sjön iaf, och bada massa ;) även om jag borde ligga och tat' lugnt hemma så att jag frisknar till lite, men det förstår väl alla att det inte går när det är sommar.. eller? Det visar sig.

Helgen var förövrigt upp & ner. Några svackor sådär men marcus & emma gjorde min lördagskväll med filmmys & nattbad, underbart. På söndagen åkte vi till rönneshytta och badade där också och framåt kvällen så kilade jag iväg till stallet och red roxane :) Nu ska jag kila in och få i mig frulle & sånt. byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0