love the way you lie

amanda söt


jag & linnea


söndagkväll & måndag med amanda var great, och välbehövligt! vi fick prata ur oss en massa skvaller och känslor och hela bunten! ♥
började med att snacka en massa till en stor pizza, yummi! sen åkte vi ner till vaske & badade i det varma vattnet och fortsatte vårat prat där på stranden hihi. när vi kom hem till henne igen så kollade vi på eclipse & käka godis, amanda somnade dock efter halva filmen men jag kolla klart!
på söndagen åkte vi ner till stranden igen men det blåste så mycket så vi åkte hem nästan direkt.. kollade på film igen & sen kom pappa förbi och hämtade mig. norskarna kom ju på kvällen :)

idag kom saknade linnea hit till mig och vi har gått omkring i askersund hela dagen! först var vi hemma hos mig och badade i sjön, sen kilade vi ner och köpte pizza som satt perfekt! efter det åkte vi hem och hämtade badkläder igen och så vidare ner till hagabadet där vi stannade fram till 18.30.. vidare till hamnen och köpa glass. provade en mummanyhet med brownie & saltlakritshallon i kulglass, grymt gott! linnea provade marängswich och brownie, riktigt god den också. mm vad jag älskar staden på sommaren!

nu har jag lämnat linnea vid bussen & hunnit steka hamburgare till kvällsmat! i morgon ska jag träffa sanna en stund och sen får vi se vad som händer resten av helgen. pusspuss sweeties


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0