it's taking all of my energy



Det är precis som att jag sitter och väntar på att allt ska falla på plats.. den här sommaren som skulle bli den allra bästa har inte medfört något bra dom senaste veckorna. Alla tankar som snurrar i huvudet på mig tar all min energi! Och dom som står mig närmast, mina närmaste vänner.. dom tycks inte ens se det. Men bakom egna problem är det svårt att se andras så jag klandrar ingen! Tror inte att jag har varit så vidare på att se dom senaste dagarna heller så.

Jag bara väntar på att allt ska bli bra igen.


Kommentarer
Postat av: linnea <3

wi miss you so my little honney!! com back!! älskar dig ellen!! jag saknar dig så ,ycket på ridningen!!

//lill nea

2010-08-07 @ 13:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0