i could really use a wish right now

jennifer och jag, bilder från vårat morgondopp! söta unge ♥



åh upp & ner verkligen.. mitt liv är en berg&dalbana av dess like! ena dagen toppar jag och allt känns perfekt och andra dagen är det så långt ner på botten som det bara går att komma :/
det är för mycket, alldeles för mycket och jag fixar det inte längre! jag lägger ner så grymt mycket tid på att oroa mig för hur dom som står mig nära mår att jag helt glömmer bort mig själv. hur mår jag? och ärligt talat vet jag knappt vem jag är längre, vad jag vill och inte vill.. ingenting.
jag tänker så sjukt mycket på hur jag egentligen lever.. och jag vill leva spännande! åh jag är så avundsjuk på mamma & pappa som har gjort så mycket roligt och spontant i sitt liv, massa resor & tågluffat. JAG VILL OCKSÅ ! jag vill också ha något spännande att berätta för mina ungar när jag är 40+ haha. äsch vad jag tänker för mycket.. antar att jag har tid att resa så småningom!

och så den där lilla grejen som alltid dyker upp så fort jag får tid över för mig själv. det där grymy jobbiga som jag tänker ta i tu med precis exakt nu.

idag blev jag förresten biten av en igelkott, jo sånt händer. snippsnappsnut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0