Maybe you're just another heartbreaker

Jag är helt slut efter en dag i ullared med bästa vän!
Och eftersom jag inte har skrivit på ett tag och fick värsta skrivrycket nu så får jag väl lägga ner lite av min energi på tangenterna :)
Jag har som sagt spenderat dagen på Ullared med bästus Lea! Vi gick upp 10 min innan bussen gick haha.. helt ofixade och skabbklädda var vi.. kalas. Nä men det var grymt skönt att strosa omkring i mjukiskläder där inne! Helt tomt på folk va de också ;o Inte en enda kö nånstans, enormt skönt! Fick massa braohasaker inhandlade också, här är en lista. 

Till Roxane..
Rosa schabrak
Rosa fleesetäcke
Rosa hoppmössa
Hästshampo
Lädergrimma
Vanlig grimma
Tävlingsmapp

Till mig..
Tröja
Parfym
Krämer av olika slag
Nagelack av olika slag
Hårnålar & snoddar
Underkläder
Almanacka
Kollegieblock

Tror det var det mesta men det skulle inte förvåna mig om jag hade glömt att skriva något haha. Aja nu ska jag väl sova! Det bästa av allt med morgondagen är att jag kan sova hur länge som helst för jag har ingen skola då heller! Alla lektioner utom en var inställda hahah.. och jag vore knäpp om jag åkte 40 min för att vara med på en enda lektion och sen åka 40 min hem igen. Never. Så godnatt & sov så sött, I know I will...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0