keep dream your dream

Usch nu är jag verkligen trött. Igår tränade jag 3 gånger vilket motsvarade 3 timmar (!!) Jag visste redan då att jag skulle få sota för det när jag vaknade idag och ja.. det kan man ju säga. Träningsvärk i rygg, armar, ben, ja allt! Blää vad hemskt det är haha (; Men å andra sidan vet jag att det gjorde nytta. I morgon har jag iaf en superduperslappisdag! Hoppar profilen på morgonen för jag tror 2orna har teori och vi har nog egen träning.. och jag ska ju ändå träna på eftermiddagen så det blir sovmorgon till halv 12 för min del, ohyeah.

Roxane och jag har pressat dressyr i några dagar nu och det går så himla bra! (om jag nu får säga det själv). Jag är så stolt över min lilla polle för nu känns det på hela henne att hon är med på vårt teamwork och att hon verkligen vill! Iiiiih det är så kul när det går bra så vi får bara hoppas att det fortsätter på samma sätt :) I morgon ska vi rida dressyr igen om vädret tillåter men vi ska även skritta ut en sväng. Om jag hinner ska vi ta Noblesse också och pyssla lite. Dock måste Roxane ha prio 1 imorrn eftersom jag ska till sjukgymnasten på torsdag och hoppträna på fredag. Det fixar sig (y) Men nu ropar sängen på mig så jag ska springa dit! PEASE

jag när jag var alldeles ny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0