kalasbra helg!

Sov hos världens bästa Amanda natten till idag! Var hur kul som helst för vi har inte träffats på över ett halvår! Guuuud vad hon var saknad. Men hon verkar ha det skitbra på skolan iaf så det var tur det :) Vi kollade film & åt lite godis som hennes pojkvän hade glömt kvar haha.. det var hans julklapp från henne :$ Men glömmer man godis hos Ellen & Amanda.. ja då då får man räkna med att det försvinner hihi :) Åkte moppe till stallet gjorde vi också haha, fett halt! Skulle ha behövts stödjul typ.

Idag kom iaf pappa och hämtade mig vid halv 2 och skjutsa ut mig direkt till min polle. Tog in henne och borsta lite och upptäckte att hela hennes svans och rumpa var full i bajs!!! UWE. Närrå, det var bara att ta tag i. Så jag tog en hink med vatten, en svamp och självklart händerna och började reda ut skiten (bokstavligen reda ut skiten). Mina händer var helt bruna av bajs och jag var verkligen glad att ingen från klassen var där och såg mig haha.. Men nu är hon iaf fräääsch där bak (y) och manen blev även klippt. Jag som hade sparat hennes man under hela hösten, den hade blivit jättelång och fin. Dock är den kapad nu. Jaja, jag hade ändå fått kapa den till februari så det var förr eller senare i vilket fall som helst.
Jag red inte idag utan det fick endast bli pysseldag med världens mysigaste häst :) Det behövs det också ibland. Men efter att jag (förmodligen) äcklat alla på bussresan hem så har jag nu hunnit tvätta händerna sju gånger varav tre var med definfektionstvätt haha. Bakterierna är numera ett minne blott.

Nu ska jag gå och städa mitt rum & sen ska jag kila ner till bussen och möta upp Linnea :) PUSSS


bild från våran debutering på 110 cm. ååååh vad jag längtar till sommaren & alla tävlingar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0