it's good & bad

busted! äcklig smygkisse :)


Jag ligger görskönt nerbäddad i soffan, lyssnar på musik och bloggar! Har precis gjort klart engelskan till imorrn också och jag tror det blev helt okey. Var ju bara en läxa så why so serious liksom?
Var hos sjukgymnasten idag och det blev väl inte så bra som jag hoppats kanske.. får inte rida på två veckor och sen får jag bara rida 2 gånger i veckan o bygga på de gradvis. Uschnej det går absolut inte och det sa jag också. Min tävlingssäsong börjar ju liksom i februari?! Och då måste både jag och Roxis vara på topp. Antar att knät får hålla ut några månader till.. bara några månader till.
Men aja. Bra dag i skolan iaf men shit vad trött jag var mot slutet haha. Anna och jag fulade oss på spanskan med kopiatorn & Julia och jag gick på upptäcktsresa i blå sektor och hittade en soffa. Mycket prat och massa skratt hela dagen, precis som det ska vara! Men nu ska jag gå och fixa lite inför morgondagen, seeyaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0