inte bara glamour!

Jag somnar snart så det får bli några snabba rader nu haha.
Idag har jag haft en sån där rackarns otursdag! Fy sjutton säger jag bara ;o Skolan och de va inga problem.. snarare tvärtom, två lektioner sen boksnack o så hem. Asnajs!
Men sen i stallet när Lea och jag mockade så skriker hon plötsligt "Mixer har rymt!" och vi får släppa allt vi höll på med och springa till hagarna. Både Mixer och Bruno hade tagit sig in till hagen bredvid dvs Julia, Stella & Jolines hage. Jäklar vilket liv det vart! Hästar som springer överallt och jag och Lea som kämpar med att sätta ihop elstängslet (fortfarande med el i) haha.. ujujuj. Till slut kom iaf Niklas och Anders och hjälpte oss! Allt ordnar sig till slut som tur är!

Efter att vi sprungit fram och tillbaka i en evighet & fångat hästar så skulle jag, Lea & Niklas hjälpas åt att ta bort en halv meter snö från paveljongen (antar att det stavas så?) Hur som helst.. det braka ihop ist. Med mig och Lea under! Usch nästan lite läskigt.. Lea fick en träbjälke i huvudet & jag blev nästan helt täckt med snö. Så kan det gå. Övervägde om jag ens vågade sitta upp på en häst sen haha. Men jag red både Nova en sväng och sen longerade Lea Roxane medans jag satt på *no hands, no hands ohaoha* Närå nu ska vi inte va katiga här. Men det är faktiskt lite häftigt att sitta utan kontroll på en häst och bara försöka lita på den. Gick asbra iaf och när vi var klara på banan red jag tbka utan tyglar haha, gick också bra :)
Men näää nu ska jag gå o lägga mej för jag är fett trött! Sovmorgon är prio 1 imorrn & sen blir det stallet. Godnattis!

 
sommaaaaaaaaar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0