light in the dark

my candle in the darkest night


Sitter och lyssnar på musik i min sköna säng och fixar naglarna :)
Deprimeras av tanken på skola imorrn.. jag orkar inteeee! Jag vill inte. Men jag har missat massor den senaste tiden känns det som så jag måste nog ge mig iväg iaf tyvärr. Ååh det skulle göra så mycket om jag bodde närmare skolan och inte 3 mil ifrån den. Får gå upp halv 6 varje morgon för att hinna med bussen. Verkligen inte kul! Dock flyttar Linnea i min klass till hallsberg snart och då får jag sova hos henne ibland! :)
Nu har baslacken snart torkat så då ska jag toppa naglarna och sen på med "top coat" haha. Guud va tjejig jag är ibland asså ;)
Dagen har varit kanon! Åkte ut till stallet först och mockade ALLA 7 boxar + 2 spiltor.. ridsport är inte bara glamor inte hihi. Men varm blev man iaf, frös inte det minsta! Och sen kunde jag känna mig en gnutta stolt när jag var färdig också haha.
Efter mockningen fick Roxane komma in en sväng. Red dressyr idag också och det gick lika bra som igår! Dock var hon lite ur fokus idag men det gjorde inte så mycket enligt mig. Fina pollen min ♥
Jag har även bestämt mig för att sluta träna för Anna Edlund. Hon har lärt mig otroligt mycket under tre års tid och är verkligen en grymt bra tränare! Peppa mig alltid på ett bra sätt o så.. men nu är det dags att ta utvecklingen till en ny nivå. Kommer bli lite sorgligt dock.. jag har haft så kul på hennes träningar! ååh.. Kommer fortsätta att träna för Anna Emanuelsson en gång i månaden när hon kommer från gbg i stället! Och sen kommer jag självklart att följa med och titta när ponnisarna tränar. Så jag släpper inte taget helt än ;) ♥

Nej nu ska jag nog fortsätta med naglarna och sen blir det sängen! PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0