come on rude boyboy

too good to be true, the perfect one is you boy ♥



Nu har jag anmält mig till årets första tävling för min o Roxanes del! Den kommer att hållas i Karlslund den 14 februari.. alla ♥ dag med andra ord :) Alla hjärtans dag ska ju trots allt spenderas med den man älskar right? Och ja.. ingen pojkvän här inte så hästen får la duga? haha nejdå. Jag älskar Roxane och därför ska vi fira alla hjärtans dag tsmns! Perfekt.

Dagen då? Hm.. som vanligt I guess. Saknar höstterminens måndagar då vi slutade tidigt! Nu går vi till 15.20 ;o TORTYR. + att sista lektionen är naturkunskap.. vafan, man väljer väl samhäll av en anledning eller? Jag kan redan naturkunskap.. allt han går igenom har jag redan lärt mig under högstadiet! Riktigt segt att lyssna på samma sak igen och jag skojjar inte när jag säger att 90% av klassen sov på lektionen. Ovärt? svar ja.
Men får hålla ut sista veckorna nu! Snart sportislovis, sen påskislovis och sen sommaaaaaaar! mmmm ♥
På torsdag och fredag slutar vi btw tidigt för matteläraren är borta! yees tagga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0