someday

I spent my time just thinkin' thinkin' thinkin' bout you and every single day yes, I'm really missin' missin you' and all those things we use to use to use to do hey girl, wuz up, it use to be just me and you

*poff*
så fanns det helt plötsligt inga läxor, arbeten, inlämningsuppgifter osv kvar! GUD SÅ SKÖNT. Nu ska jag njuta av att det är sista dagen i skolan imorrn och sen en hel vecka med lov.. som säkert kommer gå alldeles för fort! Menmen.
Dagen har varit riktigt slapp. Hade endast två lektioner som var någelunda seriösa :) Kände mig duktig som var kvar i skolan ändå haha. Blir så lätt att man åker hem om man inte har lektioner.

Däremot började inte dagen så vidare.. Jag glömde helt bort att vi hade sovmorgon så jag kom till skolan vid halv 8 fast jag började halv 10! USCH på kort minne ibland asså. Men då tänkte jag skriva ut några arbeten i skolbibblan men skrivaren fucka ju så jag fick minsann inte ut några arbeten hur många gånger jag än tröck på "skriv ut". Nåja, jag trodde att jag inte fick ut några iaf (a) Men det visade sig att dom hade kommit efter en stund och helt plötsligt stod ja där med 70 papper i handen. Träffade bengtsson som bara "eh, du vet att analysen bara skulle vara ett A4 va?".. ha ha kul. Aja så kan de gå, hur många har inte gjort de misstaget liksom?

Var i stallet också efter skolan.. det har varit ett rovdjur där och käkat rådjur så hästarna var lite skärrade! Uwwee va äckligt det var att se ett halvuppätet rådjur brevid vägen ;s För två år sen var det en varg vid stallet och döda massa rådjur.. hoppas det är ett lodjur den här gången i värsta fall! Vargar är creepy

Mäee.. nu ska jag duscha lite och sen gå och lägga mig! I morgon börjar dagen med labb och så slutar vi tidigare för vår mattelärare är gone. PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0