olycksdrabbad grisfågel = ella ?



Har just kommit hem från usö, greaaat

 

Igår så skulle vi åka pulka på snöhögarna vid ridbanan. Jag hann åka två gånger o sen skada jag knät.. samma knä som höll på att bli bra igen. Vred det på nått sjukt sätt så det blev på med is, bandage o hela köret för att dämpa svullnaden.
Bestämde mig för att avakta o se om det blev värre under natten för jag orkade verkligen inte åka in till sjukhuset igårkväll! Så det fick bli en tadetlugntkväll med niklas, mysan, ebba, cissi och sofia :) Helmysigt.
Aja imorse när jag vaknade kunde jag knappt gå så jag ringde mammi och så åkte vi in till usö. Jag har antingen delvis slitit av ligament (heter det så?) i knät eller så har de bara töjts ut.. tycker inte att nånting av de låter speciellt bra menmen. O fyfan va jag hatar sjukhus :/ Och så överdrivet att skjutsa omkring mej på en säng ;s så jäkla skadad är jag ju inte! Fick en rullstol också men den gav jag bort till en liten tant som satt med kryckor och helgipsat ben! Tyckte för synd om henne så hon fick min rullstol ;) (toppen då blev jag av med den iaf haha). Och så fick jag ligga bredvid en gubbe i en annan säng och han andades sådär hemskt som om han skulle dö inom 5 min.. började nästan gråta så äckligt var det att höra ;o Kom väl att tänka på mormor i guess..

NU är jag iaf hemskickad med kryckor som ska användas i några dagar (n) Och jag skulle känna själv hur länge jag skulle vila från hästen. Har räknat ut att Roxane kan stå i ca en vecka.. sen MÅSTE jag komma igång igen om ja ska hinna första deltävlingen om fyra veckor! ååååh jag har inte alls tid att vara skadad :( Om två veckor börjar min rehabliteringsträning också.. ska träffa sjukgymnast inne i örebro this time, blö.

Lovet började bra och slutade .. såhär? fuck
Ikväll kommer iaf en kompis hit, får hoppas att han muntrar upp mig lite!

Kommentarer
Postat av: sivve

va stort

2012-01-29 @ 11:00:13
URL: http://bgkjhnkl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0