no longer fear



Finally see you were naturally, the one to make it so easy when you showed me the truth.
Yeah, yeah I'd rather be with you, say you want the same thing to ♥


Jag måste bara börja detta inlägg med att skriva om dagens fetingchock !
Idag fick jag, Julia och Linnea reda på att Anton i våran klass har varit SM-mästare i pingis :O:O Hahaha, ojj vad vi inte trodde på honom! Lät så himla otroligt så vi trodde inte på honom förrän vi googla hans namn och såg bilder mm. Tänka sig va.. han kan säga att han har varit bäst i Sverige på nånting! Ganska coolt :)
Kanske inte låter som att det här skulle vara nån chock? Men jo, om man vet hur Anton är så är det faktiskt helt otroligt! Stackarn måste ha känt sig förnedrad när ingen trodde på honom utan bevis haha ;)

Har börjat bli lite smått nervös inför helgen nu också.. uschofy! Men lite nervositet ökar prestationsförmågan! Det är massa starter så förväntar mig inte att jag ska bli placerad. Vi hoppas på det bästa helt enkelt men ser mer fram emot att ha riktigt j*kla kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0