kalashelgggg !

I'd like to make myself believe, that planet earth turned slowley.
It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm a sleep.







Har haft en toppenhelg i kilsbergen med brudarna!
Det är så sjukt tråkigt att det här var sista gången vi träffades. Ganska knäppt för första gången jag åkte dit ville jag knappt tillbaka.. men det blev bättre och bättre för varje gång vi träffades och nu är jag säker på att jag kommer sakna tjejerna på ulk.
Kvällen igår spenderades i stuga 16 med tjejerna. Vi kollade melodifestivalen, som btw sööög, och hade allmänt roligt med massor och massvis av skratt. Senare på kvällen gick vi upp till baren och träffa alla andra. Där var det full fart med hög musik och packade människor! Tror vi alla hade the time of our lives! När vi hade varit där ett tag gick jag och Lea tillbaka till våran stuga och kastade oss i sängarna, helt slutkörda. Somnade på bums och vaknade vid halv 8 imorse!
Men ååh vad jag kommer att sakna allt & alla! För att inte tala om Rob haha, roligare utbildare får man med all säkerhet leta efter.
Men, nu är vi alla ungdomsledare! Kalas.

Har även bestämt att efter gymnasiet ska jag flytta utomlands! Antingen till England eller USA! Men det är inte så aktuellt nu med tanke på att jag fortfarande går första året ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0