chiconomisk köp chic

(såg nyss reklamen på tv, där av rubriken!)



HEY YOU
Sitter och latar mig i soffan med mandy. Vi är ensamma hemma eftersom mammi o resten är o firar fasters sambo. Skulle ha följt med men jag blev väldigt lat.. har ont i knät också så använde det som lite ursäkt!
Igår kom Simon till mig. Vi kollade filmer hela kvällen/natten typ. Trevlans! Det slutade med att båda somnade så han blev kvar över natten :) Jag vaknade klart först i morse och fick jättetråkigt.. fyfasen va segt det är att kolla på när folk sover :o Blev lite busig och försökte väcka den stackarn men neeej.. här sover vi så tungt så!
Så ringde hans telefon och jag tänkte "yeees nu måste han ju vakna". Sant, han vaknade men somnade om såfort han hade lagt på. Bllöö aja det var ändå trevligt (:

Nu har jag precis sagt hejdå till Simon. Ikväll kommer bästis My hit och kollar på film med mej :)) Tills dess ska jag spenda time med syster mandy.
Piiis aut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0