break's over

I've had the best lov någonsin.
Närå men det har varit awesome anyway. Dock känner jag ingen längtan till skolan imorrn usch :/ Och att hoppa omkring på kryckor en hel dag känns absolut inte som något jag vill göra.. apa.
Aja kvällen & dagen har iaf varit bra. Kom ut till stallet en stund o träffa bästa människorna ofc och nu på kvällen gick jag, cissi, niklas och mysan på bio & såg avatar! Äckligt bra film btw.
Så lovet avslutades bra.. trots knäskador och skit :) You'll have to make the best out of the situation I guessss.

Nu sitter jag och glor hockeyfinalen men ska nog gå o lägga mej.. är ju inte ett dugg intresserad av gubbar som jagar puckar med klubbor så :) godnatt & sov så gott pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0