våra brister gör oss till människor

kände att den här bilden passar sådär riktigt bra nu i vinterkylan :) kommer ihåg att det var superkallt den här dagen men det ser la ut som vi fixa kylan rätt bra ändå? roxane looks gorgeous och får snyggt pryda detta inlägg med sin finfina galopp :)
Sååå , fasen vad vinter det är ute! alldeles juligt och mysigt överallt :) dock är det mörkt när jag åker hem efter skolan om dagarna men då är det extra skönt att kunna åka hem och krypa ner i soffan med en kaffe tihi!
nu ska jag, precis som julia, lära in alla daniel a-r låtar så vi kan sjunga med riktigt högt och bra på lördag! caaaan't wait för det ska bli så freakin' awesome! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där är ju trav xD

2010-12-11 @ 16:14:46
Postat av: ellen

nej det är galopp, väldigt lugn sådan :) har fler bilder i samma serie som jag kan ladda upp där man ser bättre om du som är anonym vill vara helt säker? om inte så tycker jag att du ska lära dig skillnad på trav och galopp.. kan gå galet annars :) & kommentera gärna med namn, känns lite småtöntigt att vara anonym och inte stå för vad man tycker.. tycker du inte det? ;)

2010-12-12 @ 19:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0