slutspurt för 2010! :)

nästsista dagen på 2010, kan ni fatta?! och för mig är det verkligen nytt år nya möjligheter som gäller! åh fyfasen vad bra 2011 ska bli.. och så fyller jag 18 också woopwoop. fest för hela slanten & förhoppninsvis körkort till sommaren = asum. ska bli så himla kul att ge sig ut & leva livet i sommar, förra sommaren (och tidigare år också för den delen) har jag varit väldigt uppbunden till stallet, jobbat med att leda barngrupper osvosv och det är svårt att hinna med det där andra när man faktiskt har lovat från början att hjälpa till under sommaren. MEN i år slipper jag och i år ska jag leva som aldrig förr, det är ju trots allt min första sommar på 6 år som jag har chansen att göra annat tihi. (dock får ni inte missta mig, jag tyckte för det mesta om att vara i stallet.. mestadels because of roxane såklart och några av tjejerna) :)
aja, nog tjatat om den saken! nytt år nya möjligheter som sagt. min kompis viktor var här ikväll och vi blev lite sugna på att dra utomlands i slutet av nästa sommar igen? har hela tiden tänkt att jag inte kommer ha tid och råd.. men vafasen, tjänar jag ihop lite money så äre ju bara att köra sen när skolan börjar igen right? fa-an vad roligt det vore! än så länge är det bara önsketankar men man vet ju aldrig :)
på tal om viktor så var det jättekul att han tittade förbi! längesen vi umgicks bara jag och han och vi har alltid så kul ihop så det är verkligen uppskattat när vi tar oss tiden att träffas! vi spenderade kvällen mestadels i soffan framför what a girl wants med choklad & cola. kollade runt på fejjan på fula & snygga människor men där var smaken delad.. dels för att han är kille & dels för att han inte kan förstå varför jag inte har ögon för såkallade "sthlmsbrats" haha. men det var rätt kul att få hans uppfattning om hur killar & tjejer bör se ut och vi fick lite diskussioner på köpet ;)
nu har iaf viktor åkt hem & jag är ensam ellen igen. har precis krypit ner i sängen med min gosiga vovve och ska stänga av datan om en stund. tänkte fixa ihop nån liten typ av lista på allt som har hänt under 2010 också.. får se om det ploppar upp någon sån här sen ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0