året som gått! :)

här har ni en liten fin lista på några av de saker som jag tycker har haft störst inverkan år 2010. de saker jag har strukit under förstår ni nog själva, är de saker som har påverkat mig mest antingen bra eller dåligt. slänger in lite bilder från året som gått också :) (kom dock på att jag debutera 110 år 2009..miss av mig)
tävlingsdebut 115!
första prisutdelningen tillsammans <3
utomhusslagg! ;)

jag & carro :)
älskar den här bilden, vi ser så glada ut! saknar oss tre tillsammans också <3 skolavslutningen :)
jag & kling någon dag i örebro :)
fest @skolavslutning.. eller den innan avslutningen ;)

linnea, jag & jonathan (bästa trion) på fest hos maida! :)
'
maida, jonathan & linnea! <3
josefina & jag går löst på dansgolvet! ;)
jag, josen & linnea :)
jag & johanna efter fest ensamma hemma hos marcus.. utan marcus :) maten blev skitbra!
besök hos fina barndomsvännen liridona! :)
NAPANAPANAPA !!

får inte glömma julias & min dyngbra helg i sthlm med daniel a-r konsert! bästa <3
och så nelson, världens finaste valp! <3
nu ser jag att klockan är långt över 12 vilket betyder att det numera är sista dagen på 2010 :) tack alla dyngbra vänner jag har som fanns där när allt var sämst och jag nästan ville ge upp, utan er hade jag garanterat inte mått bra idag. ni är bäst!
nu lägger jag allting bakom mig, allt det dåliga! jag har vuxit av det och det är en erfarenhet.. men jag vill aldrig mer tänka tillbaka på hur dåligt jag faktiskt mådde där ett tag, fy! inför 2011 hoppas jag att roxane får ut och hopptävla med cissi ist för det tror jag hon skulle älska! dessutom är cissi en riktigt duktig hoppryttare också så dom skulle nog klara sig galant på banorna ;) hoppas även att alla mina förväntningar på det nya året ska falla på plats och faktiskt bli av! men något säger mig att det här kommer bli ett galet bra år!
nu säger jag godnatt för sista gången under 2010 här på bloggen och önskar alla ett grymt bra nyår! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jaa, klart det kommer bli det bästa året, kommer bli ännu bättre om du kommer och hälsar på oss på ridningen någon gång :D Saknar dejj sååå mycket inte bara jag utan speciellt julia jennifer elmer och ALLA andra. Det är knappt kul att rida när inte du är med och peppar oss :( Saknar dejj sååå mycket Ellen :(

2011-01-03 @ 08:43:26
Postat av: ellen

2011-01-05 @ 17:16:33
Postat av: ellen

åh lilla gumman! jag önskar jag kunde men jag är inte välkommen där ute och därför funkar det inte! ni får ta massa bilder & lägga upp på facebook ist och den dagen ni är stora nog att tävla/träna så kommer jag finnas där och peppa, det lovar jag! :)

2011-01-05 @ 17:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0