Daniel Adams-ray i huvudstaden!

pjew, nyss kommit hem från en dunderhelg i sthlm och ska nu berätta från början till slut.. enjoy!
DET BÖRJADE MED... att jag tog tåget till sthlm c som var helt fullt av folk (tåget asså) och jag hamnade tillslut framför caféhytten haha.. tror dock att jag fick den bästa platsen på hela tåget för kaffegubben där inne gav mig gratis bullar, bakelser, kakor, dricka osv hela tiden tihi. Väl i sthlm gick jag omkring lite i julmyset & blev sedan guidad till julia av julias pojke mårten! därefter åkte vi direkt till medborgarplatsen och stallde oss i sjumilakön till debaser för att se daniel adams-ray! galet nöjda med konserten är vi, hur kul som helst med fasiken så bra musik och spralliga daniel på scenen.. dock var det nån stackare som spydde ner hela golvet bakom oss så det bildades ett hål mitt i folkmassan (luktade vidrigt). meeen vi var lika glada iaf och fortsatte skrika, sjunga och hoppa omkring som barn på julafton!
efter konserten gick vi hem till lägenheten (vi bodde hos faster under vår sthlmsvistelse) och chillade en stund, såg slutet av narnia osv innan vi fixade oss och gick ut igen! sen spenderade vi en timma med att bara gå omkring och leta efter en thairestaurang men inte fanns det inte.. blev dock informerade till - den absolut mysigaste restaurangen jag sett - som hette Kohpangang men det var en timmas väntetid för bord så vi gav helt upp på thaimat och slutade tragiskt nog på mcd.
efter maten gick vi och köpte godis och sen gick vi hem till lägenheten igen, la oss och snacka i sängarna en stund och blev kvar där resten av kvällen haha. Julia var alldeles pömsig och mumlade massa konstigt och randomsaker.. när jag låg och snacka om nånting så brast hon helt plötsligt ut "VILKEN JÄTTESTOR COLA!" HAHA så himla kul!
när vi vaknade på morgonen så var faster och hennes man redan vakna och hade dukat upp jättemysig frukost åt oss med kaffe & brieost, MUMS! sen kilade dom iväg och jag och julia fixade iordning oss och tog pendeln till centralen där vi kramades hejdå & jag gick på tåget mot hallsberg igen ♥
vart rätt kortfattat ändå men hursomhelst, TACK JULIA ALMÉN FÖR EN HELT GRYMT BRA HELG! jag bara älskar när jag får vara med dig, precis som förr och din vänskap behövs verkligen! puss hjärtat


mysiga lägenheten!


julia fixar!




ska snart ladda upp lite filmer från spelningen också! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0