GOD JUL!

julpromenad!


GOD JUL ALLA FINA! hoppas ni får en jättebra dag :)
nelson vaknade klockan 7, åt frukost & kunde absolut inte somna om efter det.. så han låg och bet i mattes öra istället fram till 10 ;) haha. så jag har gått och väntat på att mamma ska sluta jobba nu hela dagen och nu äntligen står julmaten på bordet, perfekt för jag är döööhungrig!
såhär juletid är det jäklar så positivt att vara smal med tanke på all mat man ska slänga i sig.. tror jag kan gå upp ca 10 kg innan jag börjar se tjock iaf hihi. gäller att passa på också med tanke på mitt nyårslöfte om att komma igång med träning igen efter jul :)
förresten.. jag tycker att vi har kallt här hemma med -15 men hörde från släkten hemma i norge att det var -27 där.. "tropevarme" tyckte dom att vi hade här haha. det kan ni nog lista ut själva vad det betyder :) nu ska jag käka, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0