framtidsplanering.

rackarns vilken ridabstinens man får efter några månader! känns som att jag har varit utan häst i flera år nu när det inte ens har gått ett halvår. och sånna här tankar brukar leda till mina framtidsplaner haha..
så jag har tänkt lite såhär;
  • jag går klart skolan & under tiden ska jag hinna med en massa roliga saker med härliga vänner, resor osv.
  • nääär jag tar studenten ska jag ut och resa i europa, antingen själv eller med vänner.. beror väl på vilka som vill hänga på ;)
  • efter mina omkringresor ska jag börja plugga (vet dock inte till vad än).
  • jag skaffar jobb..
  • jag tjänar ihop lite egna pengar.. skaffar mig en ekonomi osv osv.
  • SEN när jag har en stadig ekonomi så ska jag återigen skaffa häst.
undrar hur många av dom här punkterna som kommer fullföljas? vi får seeee, vi får seee. dock ser det ut att dröja länge tills jag tar upp ryttarkarriären igen.. men jag ska leva tills jag är 103 så jag hinner garanterat.
pusskramskumtomte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0