kiss me like you'll never see me again



jag hade en helt grym kväll igår med härligaste människorna! fyfan vad bra vissa kan få en att må .. :) iaf. jag & linnea möttes upp på bt och sen gick vi ner till hamnen .. dock hade ingen kommit igång att spela än så vi gick och käka pizza ist för att sen gå ner igen! det första bandet (av dom vi såg) måste jag säga var rätt .. dåliga. usch man får inte säga så men eftersom jag inte nämner några namn så äre väl okej? nils, micke, jim & johan.. eller rättare sagt "where's david?" var däremot grymt bra! en hel del all time low i grabbarna men måste säga att låtarna är grymma :)
efter att killarna hade spelat klart följde vi med dom till studion och hängde där en stund! sen åkte jag & linnea hem igen för vädret var hemskt och det var inte en människa kvar i hamnen typ.. bara banden hihi stackarna!
väl hemma hos mig så käka vi lite god mat & sen ringde jullan. åkte ner och träffade henne för första gången på hela sommaren och åh så kul det var att se henne igen! dock hade hon lite trista nyheter med sig också.. så det blev inte bara glada miner. men ändå, kul att äntligen träffa henne igen!
när vi kom hem satte vi på en film och efter en stund fick vi sällis av johan, micke & david! blev rätt mycket skratt och prat och oj vad upp&ner allt blev , vi blev rätt tokiga hela högen.. måste ha varit värmen i mitt rum ;) när dom åkte hem så gick jag & linnea och la oss .. somnade nästan direkt för vi var så trötta hihi.
idag har vi sovit länge, ätit mumma frukost, kollat på knäppa program på tv och pratat en massa.. sen följde jag henne hem till david & lämnade henne där :)

men nu ! jag satt här och funderade på hur mina träningsrutiner skulle bli inför hösten när mamma, pappa & johan kommer hem och fyller köksbordet med mängder av godis och sötsaker ;o usch o fy hur ska jag nu kunna hålla träningen på topp haha? pjeew, tur att det inte är i min natur att vara överviktig så nu gottar vi på som bara sjutton hihi.
sitter även och dricker en jättesöt alkoläsk som johan gav mig.. smultron puss heter den, urgulligt. dock spiller jag bara vartannat men det är väl sån jag är haha. nu får vi se vad som händer ikväll, springtur och filmmys kanske? i morgon bär det av till kumla för adrenalinetour med linnea & jonathan!

oj vad mycket det blev.. aja, puss sweeties. 


Kommentarer
Postat av: Nea

Underbar söndag med underbara vänner<3

2010-08-09 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0