cypern baby!!



Gårkvällen spenderades ungefär överallt med sanna haha. vi gick på långpromenad genom hela askersund & upp mot landet, i skogen osv. när vi kom hem tog vi fram godispåsen, dricka och satte på en äcklig film som båda skrek till lite då och då hihi.

men nu har jag en grym sak att berätta! mamma & pappa satt nyss och bokade en resa till mig och sissy till cypern :D wiho , 30 augusti lämnar vi tråkiga sverige för en vecka med fest & sol/bad på underbara cypern.. gosh det är inte ens långt kvar! kommer bli så sjukt roligt och verkligen ett minne för livet med älskade syster! :) bäst kommer vi att ha! kommer dock sakna marcus väldigt mycket.. en vecka utan honom kommer att kännas som en evighet.

nu ska jag fixa lite här hemma och sen får vi se vad jag hittar på :) pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0