när jag är som lyckligast..

Bad med hästisarna.. brukar annars vara gärden här men nu är det plötsligt sjö ;)

Carro & Albin.


jag och Roxis!


Ellie & Vinna.


Sofia & Sabina.


My & Bella.


Ebba & Rosé.


PÅSKISLOVIS - GRYYYYYYMT SKÖNT och efterlängtat.

Jag började mitt lov med att starta två klasser i karlskoga på påskafton. Gick bra, blev 12a i klass 2 och 10a i klass 3. Helt okey resultat men det var synd att jag fick ett pet i båda klasserna annars hade jag garanterat haft placeringar i båda.. lite surt men aja.
Från igår till idag har jag varit på träningsläger! Tränade dressyr igår och huuuh vad jobbigt det var. Så längesen jag tränade dressyr för instruktör ju! Men Roxane var ändå skitfin och idag på dressyren var hon ännu finare.. så nu har jag blivit lite inne på att tävla dressyr också, lite variation. Ska få låna min tränares sadel imorrn o några dagar framåt och se om den passar på rox, isf köper jag den! Ajaj i plånboken.. Menmen, hoppade idag också och jag trodde roxis skulle va supertrött efter en hård dressyrträning 2 timmar innan men neeeejdå, så fort den hästen ser ett hinder så får hon en raket i röven. Fast å andra sidan.. det bevisar ju mest hur sjukt kul hon har så matte får helt enkelt hänga på ;)
Nu är jag iaf äntligen hemma och jag har precis stigit upp ur ett varmt, skönt bad och smörjt in mig med lotion och massa goda dofter mmm. Ikväll får jag sova själv också, har inte gjort det sen i ... onsdags? Hm aah onsdag. Ensamt men skönt, då får jag breda ut mej riktigt mycket :))) Nu ska jag se tv en stund och sen sova, är så sjukt trött efter 3 träningar! Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0