springbabyyyyy

because tonight will be the night when I will fall for you, over again, don't make me change my mind.


Man måste bara älska vädret! Åh nu måste det hålla i sig också för i helgen ska jag & dom bästa grilla nere vid stranden och ha det superdupertrevligt :))
ANYWAY ! Idag när jag kom till stallet så hade lillvovven fått VALPAR! ÅÅÅÅH , så himla söta! Tänk bara när dom blir några veckor gamla, då kommer dom va hur gulliga & lurviga som helst!
Nu ska jag iaf ta det chill och glo lite tv.. sen ska jag duscha & fixa!

Syster & jag har btw bestämt att i augusti så ska vi utomlands, det är fritt att hänga på ;), men om inte så åker vi själva hon och jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0